Izvieto savu reklāmu šeit!

Kalni, alpīnisms, kāpšana
Kalnu Grupa, Vertikāle X
Piedzīvojumu sacensības
Sporta pasākumu rīkošana
Laivošana jūrās un upēs
Velo, veloceļojumi
Forums
Solo ar šosejnieku
Komentāri: 5; Autors: inese
Tēma izveidota: 05.10.2010 14:29:47; Pēdējās izmaiņas: 05.11.2010 15:29:31

Apsveicu ar sapņa realizāciju! Diemžēl šobrīd rakstu izlasīt pilnībā nav laika... to darīšu vēlāk, bet, ja tas nav rakstā pateikts - gribas zināt sīkāk, kas tas par bagāžnieku? Paldies jau iepriekš. [Diskusija par Aiga Audera rakstu "Rīga – Barselona. Solo ar šosejnieku...", red.]


Apsveikumi!
Ja būtu iespēja, paspiestu tev roku un noņemtu cepuri tavā priekšā! Līdzīgs ir mans sapnis un zinu, ka to kādreiz izdarīšu. Šobrīd lielākais mans veikums ir www.apkartlatvijai.lv Bet zinu, ka kaut kad izbraukšu Rīga - Gibraltārs

Autors: mpb, 05.11.2010 15:29:31


bagāžnieks
Aigi, paldies. Tiešām atvainojos uzdodot jautājumu atbildi uz kuru varu izlasīt rakstā :) Līdzīga konstrukcija šķiet būs arī manam ritenim jāpiemēro..

Autors: inese, 06.10.2010 22:15:57


par bagažnieku
Bagažnieks, kā jau rakstā minēts, stiprinās pie sēdekļa trubas. Kā stiprinājuma elements kalpoja stūres iznesums. Ap stūres trubu stiprināmā daļa pievienojās sēdekļa caurulei, bet vietā kur paredzēts stūri apņemošais vāciņš ir vietas 4 skrūvēm. Pie tām tika stiprināts no alumīnija profiliem sakniedēts rāmītis. Saprotams, ka šāda konstrukcija nevar turēt svaru, vien veikt atbalsta funkciju, tādēļ somai tika izveidoti savelkami stiprinājumi, kurus pievienot sēdekļa slieču aimugures daļai, kā arī savilces pret rāmīša tālāko galu, lai soma un rāmītis vienmēr būtu iekarinātā stāvoklī. Izveidojas kas līdzīgs trīsstūrim, turklāt šāds atbalsta rāmītis sanāk ļoti viegls. Brauciena pieredze rādīja, ka konstrukcija praktiski netiek noslogota, svaram cenšoties to nolocīt uz leju. Tieši iekarinātais stāvoklis ir lielākā atšķirība starp rūpnieciski ražotajiem, pie sēdekļa trubas stiprināmajien bagažniekiem, kurus esmu sastapis, un manu konstrukciju. Problēma rodas no svārstīšanās uz sāniem. Detaļu, kas savieno rāmīti ar iznesumu, ir jāpagatavo no atsperīga materiāla, kas spēj uzņemt sānkustības radītās slodzes un bez plaisāšanas izturēt locīšanos, nevis no alumīnija, kā bija man. Taču pat šī elementa salūšana nenoved pie somas nokrišanas - visa konstrukcija vienalga paliek karājoties pie sēdekļa un ar ceļa malā atrodamiem sienamiem materiāliem ir elementāri atjaunojama.

Autors: Aigis Auders, 06.10.2010 21:46:42


!
Žetons arī par uzdrīkstēšanos un pašu braucienu! Tā turpināt!:)

Autors: NormundsP, 06.10.2010 17:29:00


Bagaznieks
Ir tadi bagaznieku veidi, kas stiprinas uz sedekla trubas. Pamata velospiediem kuriem ramim nav caurumu kur pieskruvet bagaznieku. Bet par izdomu un aerodinamiku - zhetons. Es ari lidzigu sistemu lietoju.

Autors: gasha, 06.10.2010 16:54:17


Komentāra nosaukums *
Komentārs
Komentāru pievienoja *
pilsētas piedzīvojumu aģentūra © 2006 Info: info@adventurerace.lv