Līdzīgi, kā tas ir braucot ar velosipēdu izmantojot priekšējā braucēja "aizvēju", ja sekojošā laiva turas pirmās laivas "astē" (~1-2 m attālumā), tā var izmantot pirmās radīto ūdens kustību, tādējādi samazinot airēšanas intensitāti. Tāpēc laivas "buksēšanas" (vilkšanas) ierīce veidota tā, lai neļautu sekojošajai laivai atpalikt un to, protams, arī varētu vilkt. Lai vilkšanas laikā nebūtu daudz asu rāvienu, ierīcē paralēli ir divu atšķirīgu materiālu auklas: viena ir polipropilēna nemirkstošā aukla (tā ir viegla, izturīga un neuzsūc sevī ūdeni, tās diametrs ir ~5-6 mm), otra – tāda pati gumijas espandera aukla, kādu lieto velo "buksēšanas" (vilkšanas) ierīcē. Sīkāk - rakstā!
Autors: Kristaps VX, 19.05.2010 20:52:45
|