Izvieto savu reklāmu šeit!

Kalni, alpīnisms, kāpšana
Kalnu Grupa, Vertikāle X
Piedzīvojumu sacensības
Sporta pasākumu rīkošana
Laivošana jūrās un upēs
Velo, veloceļojumi
Forums
Pareiza skriešana
Komentāri: 12; Autors: Fausts Kulakovs
Tēma izveidota: 20.02.2008 11:10:27; Pēdējās izmaiņas: 08.11.2010 17:49:42

Pēdējā laikā skrienot, pastirpināti sāp stilbu kaulu muskuļi - sajūta ir ikdienišķa parādība, vicojot pa kalnu lejā, bet kājas sāp arī jožot pa līdzenu apvidu. Jautājums - kas tiek darīts nepareizi skriešanas tehnikā?


Varbūt šis?
http://findarticles.com/p/articles/mi_m1608/is_8_18/ai_89389722/ kad pirmo reizi mūžā noskrēju 20 km, it kā viss bija ok. Bet sāka sāpēt katru reizi, kad pēc tam skrienu, ap 2-4 kilomentru, vēlāk sāpes mazinās, un ap 6-7 vairs nesāp. Laikam jāiesildās un jāizstaipaās vairāk.

Autors: nn, 08.11.2010 16:48:17


mja
vaah, man ar tāda pati probl. un nezinu kā lai īsti atrisina šo sāpošo kāju probl. laikam vieglatlētikas sekas...

Autors: et, 29.02.2008 23:19:45



Var papētīt runnersworld.co.uk tur visādi apraksti. Šis tā kā atbilstošs: "Pain down the front of your lower leg is likely to be due to shin splints - or medial tibial stress syndrome, as medical types prefer to call it. It's thought of as a beginner's injury, but shin splints can strike anyone. They're caused by degeneration of the muscles or tissues that attach to the tibia (shinbone). Overtraining, improper biomechanics or tightness and weakness in the calf muscles are all contributing factors, says exercise physiologist Janet Hamilton. Typically, this pain strikes when you start to run and stops once you've warmed up. If you have shin splints, the best remedies are rest, icing, stretching and strengthening exercises and anti-inflammatories.

Autors: Kito, 29.02.2008 00:42:55


to Fausts Kulakovs
Zinu par ko Tu runā, jo kādreiz trennejoties vieglatlētikā tas ir piedzīvots. Ir piedzīvota arī tāda stadija, ka tas muskulis vizuāli nemainās, tikai pārbraucot ar roku, liekas, ka tur bumbuļi sametušies. Tieši gar pašu kaulu. Iemesli var būt gan tā, ka slodze neregulāra, vai arī no cieta seguma un, jā, arī no pārslodzes. Kad bija sametušies tie bumbuļi trennere ieteica ar smērēt ar vati, saslapinātu jodā un kaut kādā caurspīdīgā ampulu šķidrumā, bet vairs neatceros, kas tas bija. Nedelas laikā pazuda. Varbūt kāds medicīnā zināšāks cilvēks var papildināt.

Autors: I., 28.02.2008 16:15:48


Apakshstilbu priekshdalja
Zinaama lieta - man kadreiz ari pec sacensibam sapeja tiesi tur. Dazhkart arii ja daudz tika noiets ar zabakiem. Ceeloni nezinu, bet varu ieteikt pameginat citus apavus.

Autors: gasha, 27.02.2008 22:45:52



varbut skriets tiek reti un uzreiz parak atri, intensivi, nepietiekami iesildoties vai ari beigas neatsildoties, tad ta var but palikusi pienskabe.. es ieteiktu pakonsulteties pie sis jomas lietpratejiem - vipsport.lv piemeram. Vai ari bezmaksas tests pie asics tur gan par pedam vairak.

Autors: jb, 27.02.2008 15:06:43



Pēdējā laikā dominē uzskats, ka skriešana ir dabiskā cilvēka kustība un neko nevajag tajā mainīt. Visaugstvērtīgākos rezuktātus sasniedz tieši melnādaini skrējēji, kas skrien "dabiski" (nedomājot pie kura soļa ieelpot, cik skaisti jaizmet pēda utt.) Cilveki ir dažādi, tāpēc arī skrien dažādi.Vienmērga slodzes palielināšana un piemēroti apavi (atbilstoši pēdai) varētu samazinat sāpes un citas sliktas sajūtas. Svarīga nozīme ir arī segumam pa ko tiek skriets. Un protams iesildīšanās pirms un izstaipīšanās pēc skriešnas;)

Autors: @ndris, 27.02.2008 14:43:13



Konkretizēju: Muskulis atrodas kājas apakšstilba priekšpusē uzreiz blakus pašam kaulam ārējā pusē, nezinu kā saucas, bet nu sajūta ir tāda it kā skrienot pats stilba kauls sāpētu (tāda sajūta ir raksturīga ātri soļojot). Kvadricepsa vai ikru muskuļu sāpju dēļ es te klaviatūru lieki nedeldētu. Tā kā līdz šim arī ar minēto muskuli problēmas skrienot nav bijušas, skaidrs, ka kaut kas tiek darīts šķērsām - vai nu solis par garu vai par īsu, vai nu skrienu pārāk saliecies vai atliecies, vai vēl hvz kas, ko arī labprāt vēlētos uzzināt.

Autors: Fausts Kulakovs, 27.02.2008 09:26:58



es ar nesapratu, par kādu muskuli īsti gāja runa :) var jau būt, ka viņu ir vērts ar svariem uzkačāt, tad kāja būs stabilāka

Autors: K33šdz, 25.02.2008 16:31:53


konkreetaak vareetu?
Kuri muskulji saap? stilbu kaulu? vai tas ir domaats kvadricepss? bet nu vispaar jau tas iipashi neko nemaina - regulaaraak vajag skriet - tad muskulji nesaapees.

Autors: kasio, 25.02.2008 14:21:40


DipadaDapada
Vai, kā izsmīdināji!! Paldies! :DD

Autors: kasis, 20.02.2008 14:24:09


Skriesim pareizi un veselīgi!
Pareizi skrienot ir jācenšas ritmiski ievilkt elpu un pēc tam izpūst, ko nevajadzētu nekādā gadījumā aizmirst! Skrienot vadošo kāju izmet strauji un tālu uz priekšu, bet otra paliek iepakaļā. Pēc tam tā ir jācenšas dabūt no turienes atpakaļ un savukārt jāizmet strauji uz priekšu. Arī to ir jādara ritmiski un pārmaiņus saskaņojot ar ievilkt un izpūst. Rezultātā, ja izdosies arī ar ķermeņa augšdaļu izsekot kājām, notiks kustība uz priekšu. Skrienot kalnā vai lejā atsevišķām ķermeņa daļām ir tendence iepalikt. Tas būtu ar laiku jānovērš. Ar skriešanu ir tāpat kā ar riteņbraukšanu, ja vienreiz esi iemācijies, tad nekad to neaizmirsīsi!

Autors: DipadaDapada, 20.02.2008 13:44:16


Komentāra nosaukums *
Komentārs
Komentāru pievienoja *
pilsētas piedzīvojumu aģentūra © 2006 Info: info@adventurerace.lv