Izvieto savu reklāmu šeit!

Kalni, alpīnisms, kāpšana
Kalnu Grupa, Vertikāle X
Piedzīvojumu sacensības
Sporta pasākumu rīkošana
Laivošana jūrās un upēs
Velo, veloceļojumi
Forums
Kā gatavoties "Piedzīvojumam", jeb gribu kārtīgi nostartēt vēl šogad!
Komentāri: 4; Autors: p.p.a
Tēma izveidota: 16.04.2007 15:37:04; Pēdējās izmaiņas: 17.04.2007 16:00:13

"Būs jāsāk trenēties!" - šī apņēmība ir pazīstama daudziem, kas startē piedzīvojumu vai citās sacīkstēs, arī tiem, kas kāpj un visādi citādi sporto. Diemžēl, ne katrs šo apņēmību realizē... Interesanta piedzedze, ieteikumi, padomi kas var noderēt citiem? Padalies! :)


Ceļu sāpes
No manas pieredzes, ceļus arī lēnām var pieradināt pie slodzēm. Man akūtu ceļa sāpju nav, bet sezonas sākumā ir gadījies nedaudz "pārforsēt", kad ceļi sāk sāpēt. Tādā gadījumā prātīgākais ir saprast savu kļūdu un atteikties no trenniņiem, kamēr ceļi pilnībā pāriet. Un ar nākamo piegājienu sākt slodzi kāpināt lēnāk. Galvenais kritērijs - trenniņos neko nedarīt caur sāpēm

Autors: Ivars, 17.04.2007 16:00:13



Ja kāds plāno skrējienu no (!) kalna, tad iesaku padomāt, vai tas ir tiešām vajadzīgs. www.runnersworld.com silti neiesaka to darīt cilvēkiem, kuriem ir problēmas ar ceļiem.

Autors: J.A., 17.04.2007 09:44:21


Pārtrennēšanās
Man likās ļoti vērtīgs raksts. Kaut jautājumu pēc tam ir vairāk kā sākumā, bet tas jau uz labo pusi. Neviena no meitenēm neminēja problēmas ar pārtrennēšanos, bet es pietiekami bieži savu trenniņu "programmu" beidzu ar "gultas režīmu". Tas ir noticis, gan pēc ilgāka treniņu perioda, gan īsi pēc ļoti "aktīvas" akcijas sākuma.Var jau būt , ka ta ir saistīt ar "vīriško"dabu, vai arī ar salīdzinoši nelielo trenēšanās laika. Tikai ceturto sezonu kaut ko daudz maz aktīvi daru. Ļoti grūti arī sevi pārliecināt,ka darot lēnāk,mierīgāk būs labāki rezultāti ilgtermiņā.

Autors: Didzis, 17.04.2007 09:07:19


Vai nu tas viss ir tik vienkarši?
Mani interesē trennēšanās alpīnismam. Par piedzīvojumu sacīkšu specifiku es tiešām maz ko zinu, bet škiet ka abām aktivitātēm varētu būt daudz kas kopīgs. Izlasot šo rakstu radās pāris jautājumi. Tās līknes izskatās smuki un pārliecinoši, bet kas tad īsti tās “organismā uzkrātās rezerves” ir? Ja es pareizi saprotu, lielākā daļa raksta ir par “cardiovascular endurance” (es atvainojos par angļu terminiem, es latviskos pareizi nezinu) trennēšanu. Vai tad nebūtu jārunā par VO2max un “anaerobic threshold”? Starp citu, labs informācijas avots tiem kas interesējas par alpīnismu ir Clyde Soles “Climbing: Training for Peak Performance” The Mountaineers Books.

Autors: Ēriks, 16.04.2007 17:57:31


Komentāra nosaukums *
Komentārs
Komentāru pievienoja *
pilsētas piedzīvojumu aģentūra © 2006 Info: info@adventurerace.lv